perjantai 30. kesäkuuta 2017

Velkani oravannahkoina II

Luotto 1: 596 euroa korko about 7%  290-300, tästä ei tälle kuulleet vielä tullut laskua.

Luotto 2 970 e korko about 6%  842,67

Luotto 3 900 e korko about 5% 846,70

Luotto 4 1200 e korko about 11% 0 pyöreä 0 PYÖREÄ NOLLA!!!!

Luotto 5 3800 e korko about 10% 2665,1 

Luotto 8 278 koroton osamakssu jäljellä 100

Uudet

Luotto 9  koroton osamaksu 370 e


Norwegian 0

Luotot 6 ja 7 puuttuvat, koska en näe dna n sivuilta niiden saldoa. Saldo päivittyvät aina laskujen yhteydessä.

Ilman dna:n osamaksuja minulla oli helmikuussa 7744 euroa velkaa.
Nyt näistä veloista on jäljellä 4754,47 ja uusi koroton eli 370 euroa siihen päälle.

Olen siis huhtikuun palkanmaksun jälkeen lyhentänyt velkoja 2989,53.  Lokakuun loppuun mennessä pitäisi olla velaton. Enää alle 5 tonttua jäljellä!!!!! PYSTYY PYSTYY!

Tavoitteen saavuttamiseksi asetan itseni heinäkuuksi wishin ja muiden nettikauppojen käyttökieltoon. Ostaminen ihan minimiin. Tässä kuussa onkin tulossa ilmaista lomailua: telttaretki sekä majoittuminen työpaikkani omistamassa saaressa viikonlopun ajan.

Jejejeje! Nämä velat on tehty selitettäviksi!!!!


7 kommenttia:

  1. "Mä tiedän mitä teen, on selkeet tavotteet, ja nyt mun enää täytyy jaksaa!" -Elastinen f. Sami Hedberg

    You go girl!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Mun täytyy twerkkaa, että saisin fyrkkaa."

      Antti Tuisku

      Poista
  2. Mahtava tulos, hyvä sinä!! :)

    VastaaPoista
  3. Niin hienoa!! Hyvä Puudeli!!!

    VastaaPoista
  4. Iiiiiiihan mahtavaa!!!
    Olen törkeän kade tuosta vauhdista!
    PYSTYY PYSTYY!!

    Ilmottaudun myös Wishin ja muiden nettivaatekauppojen käyttökieltoon vaikka koko loppuvuodeksi. Puolet noista Wishistä saapuneista halpaakin halvemmista räteistä ei ole sinne päinkään miltä kuvissa näytti.

    VastaaPoista